یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۲

مهارتهاي فيزيكي لازم در زندگي:

۱ بازديد

مهارت را اجرا كنيد 

پس از تجربه نوشتن يك كلمه با دست اشتباه، در نظر بگيريد كه چقدر دشوار است كه به ديگران بگوييد چگونه اين كار را انجام دهد. حتي نشان دادن نحوه انجام آن منجر به يادگيري اين مهارت نمي شود. بديهي است كه تمرين لازم است. دانش آموز به هماهنگي بين عضلات و حواس بينايي و لامسه نياز دارد. يادگيري انجام مهارت هاي مختلف تعمير و نگهداري هواپيما يا مانورهاي پروازي نيازمند اين نوع تمرين است. تمرين فايده ديگري هم دارد. همانطور كه دانش آموز در يك مهارت مهارت پيدا مي كند، دستورالعمل هاي شفاهي معناي بيشتري دارد. در حالي كه توضيح طولاني و مفصل قبل از شروع كار دانش آموز گيج كننده است، نظرات خاص پس از تسلط نسبي بر مهارت معنادارتر و مفيدتر هستند.اخبار و فرهنگ

آگاهي از نتايج 

در يادگيري برخي از مهارت هاي ساده، دانش آموزان مي توانند به راحتي خطاهاي خود را كشف كنند. در موارد ديگر، مانند يادگيري مهارت هاي پيچيده تعمير و نگهداري هواپيما، مانورهاي پرواز يا وظايف خدمه پرواز، اشتباهات هميشه آشكار نيستند. يك دانش آموز ممكن است بداند كه چيزي اشتباه است، اما نداند چگونه آن را اصلاح كند. در هر صورت، مربي يك كاركرد مفيد و غالباً حياتي براي اطمينان از آگاهي دانش آموزان از پيشرفت خود ارائه مي دهد. شايد براي دانش‌آموزان به همان اندازه مهم باشد كه بدانند چه زماني درست مي‌گويند. بايد در اسرع وقت بعد از اجرا به آنها گفته شود و نبايد اجازه تمرين اشتباه را به آنها داد. يادگيري يك اشتباه و سپس يادگيري صحيح آن دشوارتر از يادگيري صحيح در وهله اول است. يكي از راه‌هاي آگاه كردن دانش‌آموزان از پيشرفت خود، تكرار يك نمونه يا مثال و نشان دادن استانداردهايي است كه عملكردشان در نهايت بايد مطابقت داشته باشد.پيام «no signal» روي صفحه مانيتور

 

مهارت هاي كاربردي كه در مدرسه يادميگيريم:

۱ بازديد

1. اخلاق و مسئوليت 

با قرار گرفتن در معرض قوانين دوره و مؤسسه، مانند خط مشي هاي حضور و غياب يا سياست هاي رفتاري در مورد رفتار و سرقت ادبي، دانشجويان ياد مي گيرند كه اصول اخلاقي و حرفه اي رفتار را درك كرده و به كار ببرند.آموزش ترفندها

واگنر مي‌گويد: «شخصيت و رفتار اخلاقي يك فرد مي‌تواند از آنها پيروي كند، و اين چيزي است كه براي يك كارفرما بسيار مهم است، زيرا كارمند بازتاب يا گسترش شركت است.

2. تعامل با پس زمينه هاي متنوع

اكثر كالج‌ها و دانشگاه‌ها مملو از دانشجوياني از كشورها، پيشينه‌هاي قومي، مذاهب و فرهنگ‌هاي مختلف هستند. كار در پروژه‌هاي گروهي، حضور در سازمان‌هاي پرديس، و بخشي از زندگي پرديس با ديگراني كه مشابه اما متفاوت هستند، يك تجربه يادگيري عالي است كه براي بخشي از يك نيروي كار متنوع كاربرد دارد.

نيروي كار امروزي متنوع است و كارفرمايان خواهان كارمنداني هستند كه در فرهنگ شركت همخواني داشته باشند به همان اندازه كه آنها فردي با مهارت هاي مناسب را مي خواهند. در مقطعي از دانشگاه، فردي در تيمي با فردي كه عقايد و عقايد متفاوتي نيز دارد، حضور خواهد داشت. تجربه مديريت اين موقعيت ها براي موفقيت در محل كار بسيار مهم است.

واگنر مي گويد: قرار گرفتن در معرض نظرات مختلف و كار غير جنگي در يك محيط تيمي، همدلي و در نظر گرفتن همه زوايا، دانش آموزان را بعداً به يك جوياي كار كامل تبديل مي كند.شناسايي موسيقي در حال پخش

3. سواد اطلاعاتي

توانايي مكان يابي، ارزيابي و استفاده مؤثر از اطلاعات در زمينه و موقعيت مناسب در دنيايي كه اطلاعات به راحتي قابل دسترسي است و بسيار سريع حركت مي كند، حياتي است. واگنر مي‌گويد: اين بخش اساسي يك دانش‌آموز موفق است، زيرا در نهايت درك خود از مفاهيم و مطالب كليدي را از طريق مقالات، بحث‌ها يا ارائه‌ها نشان مي‌دهد. در محل كار، اطلاعات و دانش براي گزارش ها، ارائه ها، اوراق سفيد، وثيقه فروش، مواد بازاريابي و موارد ديگر استفاده مي شود.