مهارت هاي كاربردي كه در مدرسه يادميگيريم:

۲ بازديد

1. اخلاق و مسئوليت 

با قرار گرفتن در معرض قوانين دوره و مؤسسه، مانند خط مشي هاي حضور و غياب يا سياست هاي رفتاري در مورد رفتار و سرقت ادبي، دانشجويان ياد مي گيرند كه اصول اخلاقي و حرفه اي رفتار را درك كرده و به كار ببرند.آموزش ترفندها

واگنر مي‌گويد: «شخصيت و رفتار اخلاقي يك فرد مي‌تواند از آنها پيروي كند، و اين چيزي است كه براي يك كارفرما بسيار مهم است، زيرا كارمند بازتاب يا گسترش شركت است.

2. تعامل با پس زمينه هاي متنوع

اكثر كالج‌ها و دانشگاه‌ها مملو از دانشجوياني از كشورها، پيشينه‌هاي قومي، مذاهب و فرهنگ‌هاي مختلف هستند. كار در پروژه‌هاي گروهي، حضور در سازمان‌هاي پرديس، و بخشي از زندگي پرديس با ديگراني كه مشابه اما متفاوت هستند، يك تجربه يادگيري عالي است كه براي بخشي از يك نيروي كار متنوع كاربرد دارد.

نيروي كار امروزي متنوع است و كارفرمايان خواهان كارمنداني هستند كه در فرهنگ شركت همخواني داشته باشند به همان اندازه كه آنها فردي با مهارت هاي مناسب را مي خواهند. در مقطعي از دانشگاه، فردي در تيمي با فردي كه عقايد و عقايد متفاوتي نيز دارد، حضور خواهد داشت. تجربه مديريت اين موقعيت ها براي موفقيت در محل كار بسيار مهم است.

واگنر مي گويد: قرار گرفتن در معرض نظرات مختلف و كار غير جنگي در يك محيط تيمي، همدلي و در نظر گرفتن همه زوايا، دانش آموزان را بعداً به يك جوياي كار كامل تبديل مي كند.شناسايي موسيقي در حال پخش

3. سواد اطلاعاتي

توانايي مكان يابي، ارزيابي و استفاده مؤثر از اطلاعات در زمينه و موقعيت مناسب در دنيايي كه اطلاعات به راحتي قابل دسترسي است و بسيار سريع حركت مي كند، حياتي است. واگنر مي‌گويد: اين بخش اساسي يك دانش‌آموز موفق است، زيرا در نهايت درك خود از مفاهيم و مطالب كليدي را از طريق مقالات، بحث‌ها يا ارائه‌ها نشان مي‌دهد. در محل كار، اطلاعات و دانش براي گزارش ها، ارائه ها، اوراق سفيد، وثيقه فروش، مواد بازاريابي و موارد ديگر استفاده مي شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد